Plata comenzilor se face ramburs, la primirea coletului. Beneficiaza de linie de credit cu plata la 21 de zile doar persoanele care au indeplinite conditiile:
- minim 5 comenzi plasate catre firma
- comenzi cumulate de minim 1000 lei.
Pentru a primi o linie de credit dupa indeplinirea conditiilor este necesara trimiterea unei copii de buletin. Linia de credit se calculeaza ca fiind media aritmetica dintre valoarea comenzilor impartit la numarul de comenzi. Este de datoria d-voastra de a va interesa de linia de credit primita.
Comenzile sunt livrate o data pe saptamana, comenzile primite in fiecare saptamana pana Joi la ora 20:00 vor fi livrate in saptamana urmatoare in zilele de Marti-Joi. (Produsele sunt ambalate si pleaca in fiecare Vineri din Spania)
Livrarile se fac prin curierat rapid Atlassib la adresa specificata de d-voastra. Nu sunt extrataxe pentru livrari la sate, alte adrese.
Taxe transport:
- gratuit pentru comenzile mai mari de 250 lei (pret catalog sau brosura)
- 7,5 lei la comanda sub 250 lei (pret catalog/brosura).

POLITICA DE RETUR

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta

Returnarea produselor

Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
Nu riscati nimic: Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 10 zile lucratoare.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul,sa nu prezinte semne de uzura sau de consum.
Bijuteriile au termen de garantie 6 luni, ceasurile 3 ani la mecanisMe, orice defect apare din vina produscatorului in termenul de garantie, se vor trimite produsele in ambalajele lor, prin posta romana la adresa specificata mai sus, valoarea acestor produse urmand a se scade din valoarea urmatoarelor comenzi sau banii pot fi returnati in maxim 30 de zile intr-un cont al d-voastra.
Pierderea ambalajului in care se trimit bijuteriile, nerespectarea conditiilor de purtare si pastrare a bijuteriilor placate duce automat la pierderea garantiei.

Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): “Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;”

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client , contravaloarea produsului/produselor returnate se va scadea din o comanda viitoare (se poate comanda acelasi produs, un alt produs, banii sa ramana in contul d-voastra de Cristian Lay) sau rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar(clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.

ATENTIE!!!

Contravaloarea unui produs/e returnat se va scadea dintr-o factura viitoare din momentul procesarii unui retur (retururile se vor procesa in zilele de Marti-Miercuri).
Luati in calcul zilele de transport ale unui retur, de preferabil trimiterea sa o faceti prin POSTA ROMANA pentru a avea cheltuieli mici.
Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o analiza asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe site
Acel produs trebuie sa fie intotdeauna in ambalajul original, insotit de o copie a facturii si motivul pentru care a fost returnat, pe adresa sediului nostru: SC C LAY DIRECT TRADING SRL , Str. Oltetului, nr.15, Cladirea Iridium, Bucuresti Sector 2.
Doresc sa subliniez faptul ca orice cost al transportului trebuie suportat de catre reprezentant indiferent de motivul returului.

Mare atentie!!!

In perioada de trecere de la un catalog la altul, nu este permisa intarzierea trimiterii de retururi deoarece referintele aflate in catalogul incheiat se inchid (adica nu mai pot fi comandate, insa nici scoase de pe facturi) si nu se mai pot procesa facturi de retur.

ATENTIE !!!
In cazul in care ati trimis un produs retur si doriti sa achizitionati din nou acelasi produs, daca la data comenzii produsul nu este ajuns la firma si facuta factura de stornare produsul va fi platit din nou, urmand ca la o viitoare factura sa se scada valoarea produsului respectiv.