Despre

Misiune, viziune și valori

Filosofia de afaceri CRISTIAN LAY este definită prin misiunea, viziunea și valorile care ghidează activitatea de afaceri a Companiei și a angajaților săi.

 

Misiune

Să dezvolte oamenii companiei noastre, și toți oamenii care interacționează cu noi, pentru a-și îmbunătăți calitatea vieții ..

Viziune

Pentru a fi una dintre cele mai importante companii de imagine și frumusețe în lume, ceea ce face ca toți membrii săi și parteneri comunitari să fie mândrii de ea.

Valori

  • Agilitate Capacitatea de a răspunde cât mai repede și în cel mai bun mod posibil la orice cerință.
  • Angajamentul activ Capacitatea de a oferi cele mai bune din fiecare, în scopul de a atinge obiectivele comune (cele ale companiei).
  • Onestitate Capacitatea de a participa în companie cu sinceritate și lucrurile ce constau in valorile umane.
  • Apropiere Empatie, arătând apropierea de alții și încercând să înțelegem nevoile lor.
  • Sprijin reciproc Capacitatea de a îmbogăți și a da altora ceva din ceea ce se așteaptă.